Az olyan online társkereső alkalmazások, mint a Tinder, megkönnyítik az embereknek a kapcsolatteremtést, de a céget most nagyon sokan lehúzták legújabb, december 18-án indult prémium előfizetési szolgáltatása miatt.
Mark van Ryswyk, a Tinder termékigazgatója elmondta a bevezetés előtt, hogy széles körben tesztelték, és kíváncsiak voltak arra, hogy az alkalmazás leghűségesebb felhasználóinak mi a véleménye erről, különösen a Z generációnak.
A prémium előfizetéses szolgáltatás, a Tinder Select névre hallgat. Azt hirdeti, hogy havi 499 dollárért, mintegy 176 ezer forintért cserébe a párkereső legjobb tulajdonságait nyújtja, többek között lehetővé teszi az emberek számára, hogy üzeneteket küldjenek anélkül, hogy match-elnének valakivel, és megmutatja nekik más felhasználók legkeresettebb profiljait – számolt be róla az Indy100.
A céget most ezrével húzzák le a méregdrága prémium csomagja miatt a közösségi médiában.
Az egyikük így érvelt:
ha évente 6 ezer dollárt költesz a Tinderre, akkor nem rosszul, hanem borzalmasan rosszul vagy.
Egy másik hozzászóló szerint „át kell értékelned az egész életedet, ha havonta 499 dollárt fizetsz a Tinderért”.
Egy másik azzal érvelt:
„Ha nehézséget jelent randevúkat találni a Tinderen, ígérem neked, hogy az 500 dollár/hónapos terv sem jelent megoldást”.