Az egy évvel korábbi 575,2 millió dán koronáról 535,4 millióra (20,3 milliárd forint) csökkent a Jysk Nordic augusztusban zárult üzleti évében elért adózás utáni nettó profit. (A jelentés azon országok vállalatait tartalmazza, amelyek kiskereskedelmi üzletei a skandináv államokban, Kelet-Európában, Hollandiában, az Egyesült Királyságban és Kínában üzemelnek - összesen 15 országról van szó. A beszámoló nem tartalmazza a Németország, Ausztria, Svájc, Franciaország, Spanyolország és Olaszország területén üzemelő üzleteket, amelyeket a JYSK Nordic leányvállalata, a Dänisches Bettenlager működtet. A JYSK Franchise piacai és a JYSK Holding A/S szintén nem szerepel a beszámolóban.) Az EBIT az előző évi 861,3 millió dán koronáról 848,3 millió dán koronára (32,2 milliárd forint) apadt, míg a nettó árbevétel 3,4 százalékkal 9,33 milliárd koronára (345,5 milliárd forint) nőtt, főként az új áruháznyitásoknak köszönhetően.
A csoportnak jelenleg 17,5 ezer alkalmazott dolgozik, több mint kétezer üzletben, két központi irodában és hat elosztó raktárban - a tervek további terjeszkedésről szólnak. Ezzel és az ukrajnai reményekkel együtt - tekintetbe véve az alacsony fogyasztói bizalmat és a költségvetési megszorítások fogyasztásra gyakorolt hatását - a 2012-2013-as üzleti évre stagnáló, kismértékben csökkenő nyereséget vár a társaság.
Magyarországon az EBIT az egy évvel korábbi tizedére, 5,9 millió forintra zuhant, a nettó veszteség pedig 104,9 millió forintról 406,3 millióra ugrott. A forgalom ugyanakkor 11,9 százalékkal nőtt, alapvetően a meglévő üzleteknek köszönhetően, ám két új bolt nyitásával a hálózat 68 egységre bővült. Az EBIT elolvadását a cég a reklámújságok után fizetendő megemelt termékdíjjal magyarázza: ez önmagában 80 millió forint körüli kötelezettséget jelentett. Az adózás utáni eredményt rontotta a forint zlotyval szembeni gyengülése is, hiszen a Jysk Kft. többségében a csoport lengyelországi disztribúciós központjából érkező termékeket értékesíti.
Régiós összevetésben a magyarországi számok kifejezetten rossznak számítanak, hiszen a jelentésben egy lapon szereplő cseh és szlovák piacon pozitív volt a szaldó. Az adó utáni nyereség 292 millió cseh koronáról 284,1 millióra (3,1 milliárd forint) csökkent, gyakorlatilag stagnáló, 373,3 milliós EBIT (4,1 milliárd forint) és 7,3 százalékkal bővülő bevétel mellett, amit az új boltnyitások hoztak. A nyolc új üzlettel összesen 93 egysége van a cseh és a szlovák piacon a Jysknek.