Meg nem erősített hírek szerint 2020-tól új márkanév vagy cég alatt futnak majd a Lufthansa-csoport USA-ba és Karib-térségbe irányuló diszkont járatai - idézi a portál az fvw.de cikkét.
Bár az új márkanevet még nem jelentették be, a hírportál szerint biztosra vehető, hogy nem lépnek az Air France-KLM-nél látott, a "Joon" létrehozásához hasonlóan merész névválasztás felé a német vezetők, okulva a francia-holland páros hibáiból, és a rövid életűnek bizonyult márkanév történetéből.
Az Eurowings számos gépét és ezen keresztül járatát nem maga a légitársaság, hanem a szintén a német holding és a török Sun Express közös vállalkozása, a Sun Express Deutschland, illetve a szintén a holding tulajdonában álló Brussels Airlines üzemelteti.
Az új tervek nem tudni, hogy érintik-e a belga légitársaság cégcsoporton belül betöltött szerepét. Egy korábbi közlés szerint a Lufthansa nem erőlteti tovább a Brussels Airlines integrációját az Eurowings-birodalomba.
Carsten Spohr, a Lufthansa vezérigazgatója 2014-ben jelentette be a csoport minden diszkont járatának önálló egységbe szervezését a Eurowings alá. A 2015-ös Germanwings-katasztrófa után, főleg marketing okokból, utóbbi márka alá rendezték a diszkont üzletágat. Az elképzelést már akkor sokan szkeptikusan fogadták a rövid- és középtávú járatok, majd a nem sokkal később elindított hosszútávú járatok egyesítése miatt, és úgy tűnik, e hangoknak lett igazuk a mostani, cégen belülről származó információk szerint.