A december végével záródott három hónapban a Facebook adózott eredménye 53 százalékkal 11,22 milliárd dollárra, azaz több mint 3326 milliárd forintra nőtt. Részvényenként 3,88 dollárra nőtt a profit az egy évvel korábbi 2,56 dollárról. A bevétel ezzel párhuzamosan 33 százalékkal, 28,07 milliárd dollárra emelkedett.
Elemzők kisebb, 3,19 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 26,36 milliárd dollár bevételre számítottak. A vártnál kedvezőbb adatok ellenére a Facebook szerint "komoly bizonytalanság" jellemzi majd az idei évet - írja az MTI a cég gyorsjelentése alapján. A Facebook reklámbevétele a tavalyi utolsó negyedévben 31 százalékkal 27,19 milliárd dollárra nőtt.
A közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma december végén 2,8 milliárd volt, az egy évvel korábbinál 12 százalékkal több. A negyedévben a közösségi oldalt naponta használók száma 11 százalékkal 1,84 milliárdra emelkedett.