Sok felhasználó megtapasztalhatta már, hogy mivel jár, ha a Facebook valamiért kizárja őt a fiókja használatából. Bár van rá lehetőség, hogy az ember visszaszerezze a profilját, az igazi problémát az jelenti, hogy a Meta nem ad lehetőséget arra, hogy a cég egyik alkalmazottjával felvegyük a kapcsolatot - írja a hvg.
A jövőben ez azonban másként lesz. A cég egy új, élő csevegést lehetővé tévő funkciót indított azoknak, akiket valamiért kizártak a felhasználói fiókjukból. Ez azért jó hír, mert így a felhasználó gyorsabban találhat megoldást a problémájára.
Az új funkció a mobilos alkalmazásban tűnik fel elsőként. Az újdonságot egyelőre csak angol nyelvű operátor bevonásával lehet használni, vagyis az ügyfélszolgálat oldalán egyelőre nem fog magyarul beszélő felhasználó ülni - írja a portál.
Ahogy arról korábban lapunk is beszámolt, legutóbb új funkció érkezett a Messengerbe, amellyel könnyen szét lehet dobni az éttermi fogyasztás költségét. A fejlesztést első körben az amerikai felhasználók kezdhetik használni, de előbb-utóbb más országokra is kiterjesztheti a techvállalat.