A neves eseményre szeptember 14-én, nyugati parti idő szerint háromnegyed egykor került sor. A mobil felhasználók száma − melyek miatt egyelőre inkább fáj a cég feje, mivel nem tudja, hogyan váltsa ezt valódi dollárokra − meghaladta a 600 milliót.
A bevezetés óta 1130 milliárd like-ot nyomtak a felhasználók, és 265 milliárd fotót töltöttek fel − szolgált további adatokkal a honlapján a vállalkozás. Az átlagos Facebook-felhasználóról megtudhattuk, hogy 22 éves, és a legvalószínűbb, hogy Brazíliában, Indiában, Indonéziában, Mexikóban vagy az Egyesült Államokban lakik.
A bejelentés azt követően látott napvilágot, hogy a közösségi oldal lehetővé tette a felhasználók számára, fizessenek azért, hogy üzeneteik előrébb sorolódjanak a hírfolyamban. A cégnek szüksége is van alternatív bevételekre, forgalmának 84 százaléka ugyanis reklámokból származik, s a bevételnövekedés üteme az utóbbi hónapokban folyamatosan lassul.