A döntések miatt a marketing szakembereknek alaposan át kell gondolnia a hirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi stratégiáikat. Az IAB Europe kutatása szerint az európai internetezők 75 százaléka inkább a jelenlegi internetes élmény választaná egy célzott hirdetések nélküli internet helyett, ahol fizetni kellene a weboldalak vagy tartalmak és alkalmazások eléréséért.
Vadász Illés, a Google Magyarország Industry Managere a Media Future megkeresésére kiemelt néhány tényezőt, melyre a marketingeseknek a jövőben figyelniük kell.
Az első és legfontosabb a helyes címkézés, mivel ez a sikeres mérési stratégia alapja. A hirdetők a címkézéssel érthetik meg, hogyan teljesítenek a webhelyeik és a kampányaik, és ezzel gyűjthetnek be első féltő származó adatokat, felelősségteljesen. A címkézés elengedhetetlen információkat tartalmaz a döntések meghozatalát illetően.
A második kritikus lépés, hogy a szakértőknek mindig meg kell szereznie a szükséges beleegyezést a potenciális és a meglévő ügyfelektől. Ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a hirdetők tudják: mire használhatják fel a felhasználók adatait és mire nem.
Fontos még ezeken felül, hogy a hirdetők felismerjék a felhasználóikkal és a fogyasztóikkal való erősebb kapcsolatok kialakításának fontosságát és az adatgyűjtés során a folyamat a felhasználóinak tiszteletben tartásával menjen végbe és értékes cserét kínáljon.
A szakértő úgy véli, hogy minél inkább egyszerűsíteni kell az adatok kezelésének és felhasználásának módját, mivel a szakemberek alig egyharmada fér hozzájuk folyamatosan és hatékonyan. Ezt a folyamatot rövidíti le drasztikusan a Google Ads adatkezelő felülete, ami idén válik elérhetővé világszerte.
Vadász Illés szerint eljött az ideje annak, hogy minden vállalat felmérje, mennyiben támaszkodnak a mérési stratégiái még mindig a harmadik féltől származó sütikre, és hogy elkezdjen alkalmazni olyan megoldásokat, melyek tartósak maradnak a jövőben is.
Megőrül a sütikre figyelmeztető ablakoktól? Akkor van egy jó hírünk
Végre megszabadulhatunk a felhasználók életét megkeserítő, minden weboldal felkeresésekor felugró ablaktól, amely a sütik használatára figyelmeztet, és bezárásához el kell fogadnunk az adatvédelmi feltételeket, noha ezeket vélhetően senki sem olvassa el minden alkalommal. A végleges döntés ráadásul akadályokba ütközhet.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Óriási a baj: Nagy Márton 2,5 százalékra rontotta a GDP-növekedést

Nem tudta tovább titkolni a kormány: kiderült volna az igazság Nagy Mártonékról

Megjelent egy új várólista-protokoll: betegek tízezreinek változhat meg az élete

Nem áprilisi tréfa, amit holnaptól látni fog a kutaknál

Drasztikus átalakulás előtt a Gazprom: történelmi a bukás

Sorra kapnak észbe a légitársaságok, újabb fapados tuningolná a hűségprogramját

Újabb háború a küszöbön? Tajvan már aktiválta rakétarendszereit

Helyzet van Szlovákiában: Robert Fico bárkit megkínál fertőzött tejjel, a katonák már a határokon

Közelít a járvány: szigorítanak a csehek, a hadsereget is bevetik
