Nem véd az esőtől, csak dekorációs elemként vagy nap ellen funkcionál jól az Adidas és a Gucci kollaborációjából született 990 eurós (380 ezer forintos) esernyő.
A kínai divatrajongók a Weibó közösségi média felületen keltek ki magukból amiatt, mert nem látják értelmét egy olyan túlárazott esernyőnek, amely nem megfelelően pergeti le a vízet - írja a Business Today.
A termékről a Gucci azt írja, hogy Olaszországban készült és faragott nyírfa nyellel rendelkezik. A márka klasszikus piros-zöld színkombinációja ráadásul egy különleges G-alakú fogantyúval "egyedi megjelenést kölcsönöz tulajdonosának".
Az olasz márka megjegyzi azt is, hogy a termék nem vízálló és kifejezetten napvédelemre vagy dekoratív használatra készül.
Ahogy arról a Napi.hu is beszámolt, az Adidas-t, a H&M-t, a Burberryt és más nyugati márkákat már egy jó ideje bojkottálják a kínai fogyasztók azután, hogy a cégek jelezték, nem vásárolnak több gyapotot a Hszincsiangból a kényszertáborok miatt.
A gyártók az egyre növekvő nyomás miatt döntöttek így, miután az Egyesült Államok és más nyugati kormányok fokozzák a Kínára nehezedő nyomást a térségben a feltételezett emberi jogi visszaélések miatt.