Augusztus 16-án indul el a Premier League 2024/25-ös szezonja és ezzel együtt bemutatkozik a bajnokság hivatalos söre, a Guinness is. A négy évre szóló partnerség célja, hogy támogassa és erősítse a futballközösséget a lelátókon és a pályán kívül is, valamint világszerte új kapcsolatokat teremtsen a Guinness fogyasztói és a Premier League szurkolói között. 

A Premier League hivatalos felelős alkoholfogyasztási partnereként a Guinness az együttműködés adta lehetőségeket kihasználva célul tűzte ki azt is, hogy az évadban népszerűsítse a felelős alkoholfogyasztást.

A Premier League a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága, mérkőzéseit 189 országban 900 millió otthonban közvetítik.

A Guinness jellegzetes marketingmegjelenését, kreatív reklámjait és a több kontinensen átívelő sportszponzorációk terén szerzett tapasztalatait felhasználva szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményt teremt.

„A Premier League a világ legnépszerűbb labdarúgó-bajnoksága, együttműködésünk fantasztikus lehetőséget kínál arra, hogy a Guinness márka sikerét világszerte tovább vigyük és új közösségekkel teremtsünk a bajnokság eseményeihez kapcsolódva. Annak lehetőségét pedig, hogy a Guinness 0.0 lett a Premier League hivatalos alkoholmentes söre, szeretnénk arra is felhasználni, hogy a termék bevezetése óta tapasztalt dinamikus fejlődésre építve megalapozzuk a márka további növekedését világszerte”

– nyilatkozta a szerződéskötés kapcsán John Kennedy, a Diageo európai elnöke.

Nagy örömünkre szolgál, hogy a Guinness-szel, a világ vezető stout sörével és egy olyan csapattal dolgozhatunk együtt, amely a sporthoz kapcsolódó és tágabb értelembe vett marketingje révén is folyamatosan világszínvonalú kreativitást, innovációt és közösségi történetmesélést mutat be

– tette hozzá Will Brass, a Premier League kereskedelmi igazgatója.

Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint a partnerség nemcsak két világszerte ismert és szeretett márkát köt össze, hanem az egyik legnépszerűbb játékot és az egyik legnépszerűbb sört is. „A Guinness magyarországi forgalmazójaként úgy gondoljuk, hogy ez nagyszerű lehetőség mindkét fél számára, a fogyasztóknak és a futball szerelmeseinek itthon és világszerte pedig arra, hogy egy tökéletes korsó Guinness-szel ünnepeljék az évad legszebb pillanatait.”