A H&M a gyenge kereslet miatt még az idén bezárja az Afound online divatüzletét – közölte a svéd csoport szerdán a közleményében.
„Az Afound jelenlegi helyzetét értékelve nem látunk elég keresletet, részben azért, mert a márkák egyre inkább a saját csatornáikat választják az értékesítéshez, hogy tovább erősítsék vásárlói kapcsolataikat”
– közölte a H&M.
Az Afound 2018-ban indult outlet üzletként, fizikai boltokkal, amelyekben számos külső márka leárazott ruháit árulták. Az üzlet később az online terjeszkedés irányába terelte a stratégiáját. 2018-ban az Afound hét európai országban, köztük Svédországban, Németországban és Hollandiában árult ruhákat a honlapja szerint – írja a Reuters.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!