A H&M a gyenge kereslet miatt még az idén bezárja az Afound online divatüzletét – közölte a svéd csoport szerdán a közleményében.
„Az Afound jelenlegi helyzetét értékelve nem látunk elég keresletet, részben azért, mert a márkák egyre inkább a saját csatornáikat választják az értékesítéshez, hogy tovább erősítsék vásárlói kapcsolataikat”
– közölte a H&M.
Az Afound 2018-ban indult outlet üzletként, fizikai boltokkal, amelyekben számos külső márka leárazott ruháit árulták. Az üzlet később az online terjeszkedés irányába terelte a stratégiáját. 2018-ban az Afound hét európai országban, köztük Svédországban, Németországban és Hollandiában árult ruhákat a honlapja szerint – írja a Reuters.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje