A H&M új céljai között szerepel, hogy 2030-ra megduplázzák az eladásaikat, emellett felére csökkentenék a karbonlábnyomunkat - derül ki a cég lapunkhoz eljuttatott közleményéből.
Klíma-céljaik között szerepel többek között, hogy 2040-ig elérjék a karbonsemlegességet, és 2030-ig 56 százalékkal csökkentsék az abszolút kibocsátásokat.
"Ennek a folyamatnak a fontos lépése azon döntésünk, mely szerint nem kezdünk munkát olyan alvállalkozókkal vagy gyárakkal, akiknek szénnel működő kazánjuk van a gyárukban, ezzel is tovább dolgozva azon a célon, hogy kiiktassuk a szenet az ellátási láncunkból" - mondta Helmersson.
A H&M termékeihez használt anyagok 80 százaléka egyébként újrahasznosított vagy más fenntarthatóbb forrásból származó alapanyagból készülnek.
A vállalat tavaly ráadásul 27,8 százalékkal csökkentette a műanyag csomagolóanyagok használatát, ezzel haladva 2025-ös azon céluk felé, hogy 25 százalékkal csökkentsük a csomagolóanyagok használatát a teljes ellátási láncunkban.