A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata azt közölte, hogy a negyedéves forgalma 56,429 milliárd svéd koronára (1 svéd korona=31,45 forint) emelkedett.
Elemzők szerint ugyan a H&M még mindig lemarad vetélytársaitól az online eladások tekintetében, a svéd cég elmúlt időszakban ezen a téren hozott intézkedései már kezdik éreztetni kedvező hatásaikat, nő az értékesítése és bővül a piaci részesedése.
A divatáru-kiskereskedelmi lánc forgalma a november végével záródott pénzügyi évben 5 százalékkal, 210,415 milliárd koronára emelkedett. A negyedéves és az éves nyereséggel kapcsolatos adatokat január cégén közli a svéd vállalat.
A cég árfolyama a stockholmi értéktőzsdén 9,56 százalékos mínuszban állt 14.30 óra körül, amikor a börze irányadó, OMX Stockholm 30 mutatója 1,25 százalékos veszteséget jelzett pénteki záróértékéhez képest.