A harmadik negyedévben 533 millió euró forgalmat bonyolított a Hugo Boss, 26 százalékkal kisebbet az egy évvel korábbi 720 millió eurónál. A bevétel árfolyam-kiigazítással 24 százalékkal csökkent.
Európában 22 százalékkal 369 millió euróra, az amerikai kontinensen 46 százalékkal 73 millió euróra, Ázsiában 16 százalékkal 76 millió euróra csökkent a bevétel. A csoport saját kiskereskedelmi értékesítési árbevétele 22 százalékkal 335 millió euróra csökkent. Ezen belül az üzleteké 29 százalékkal 287 millióra csökkent, az online értékesítés viszont 62 százalékkal 48 millió euróra emelkedett. A nagykereskedelmi értékesítés 31 százalékkal 183 millió euróra csökkent.
A harmadik negyedévi működési eredmény (EBIT) 15 millió euró lett, 83 százalékkal kisebb a 2019 harmadik negyedévi 83 millió eurónál. A bevételarányos jövedelmezőség 880 bázisponttal 2,7 százalékra csökkent 11,5 százalékról - írta az MTI.
A nyereség az egy évvel korábbi 56 millió eurónál 94 százalékkal kisebb, 3 millió euró lett az idei harmadik negyedévben.
A második negyedévet a vírusjárvány miatt bevezetett korlátozások és üzletek bezárása miatt veszteséggel zárta a Hugo Boss. A második negyedévben az üzlethálózat felének bezárása mellett 275 millió euró volt a forgalma, 59 százalékkal kisebb az előző évinél. Az online értékesítés a második negyedévben 74 százalékkal ugrott meg. A második negyedévi múködési eredmény 124 millió euró veszteség, a nettó veszteség pedig 96 millió euró volt.
Az év első kilenc hónapjában 1,363 milliárd euró forgalmat bonyolított a cég, 34 százalékkal kisebbet a 2019 első kilenc havi 2,059 milliárd eurónál. A működési eredmény 249 millió euró veszteség lett az előző évi 220 millió euró többlet után. Az idei első kilenc hónapban 200 millió euró veszteséget könyvelt el a Hugo Boss a tavalyi 145 millió euró nyereséggel szemben.