Nem mindennapi ajánlattal rukkolt elő a Burger King Thaiföldön: egy olyan hamburgerrel, amelyben nincs hús, helyette azonban elképesztő mennyiségű a sajt benne.
A gyorsétteremlánc thaiföldi üzemeltetője a héten bevezetett terméket mindezek után az „igazi sajtburgernek” nevezte, amely akár húsz szelet sajttal is meg lehet töltve.
A termék vasárnap jelent meg a thaiföldi étlapokon, a szokásos 380 baht-os (10,9 dollár) árhoz képest alacsonyabb, 109 thai baht-os (3,1 dollár) áron.
Az igazán sajtos burger azt követően valóságos futótűzként terjedt el a közösségi médiában, számos felhasználó posztolt videókat arról például a TikTok-on, hogy megkóstolta az új szendvicset.
Ez nem vicc. Ez a valóság
– ezt maga a Burger King tette közzé az innovatív burgerről a közösségi médiában.
A szupersajtos szendvics pedig máris akkora népszerűségnek örvend, hogy az egyik bangkoki Burger King üzletben le kellett állítani a burgerek kiszállítását, hogy az újfajta szendvicsből maradjon a boltba betérő vásárlóknak is.
Az eddigi vevői visszajelzések alapján a szendvics elképesztően tömény, és hihetetlenül intenzív. Volt, aki a felét sem bírta megenni.
A Burger King étteremlánc tulajdonosa Thaiföldön egy helyi vendéglátóipari csoport, a Minor International, amely Ázsia legnagyobb étterem tulajdonos vállalata.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!