Az Adidas közleménye szerint a cégcsoport bruttó profitja 2013-ban 7,14 milliárd euró volt, 2012-ben 7,10 milliárd euró. Az Adidas értékesítései egy év alatt 14,88 milliárd euróról 14,49 milliárd euróra csökkentek.
Az Adidas eladásai 2013-ban 6 százalékkal nőttek Kínában és 6,3 százalékkal Latin-Amerikában. Ezzel ellentétben Nyugat-Európában 6,8 százalékos, az európai feltörekvő piacokon 2,7 százalékos, Észak-Amerikában 1,4 százalékos, Ázsia Kínán kívüli részében 8,3 százalékos visszaesés volt az eladásokban.
Herbert Hainer, az Adidas csoport vezérigazgatója szerint rendkívül jó negyedik negyedévvel zárták 2013-at, és a kedvezőtlen árfolyamváltozások ellenére is sikerült teljesíteniük éves célkitűzéseiket.
Az árfolyamhatások kiszűrése után 2014-ben a bevételeinek 7-9 százalékos növekedésére számít az Adidas. A cégcsoport nagyobb kiskereskedelmi jelenlétet és eladásai növekedését várja a feltörekvő piacokon, és nagy reményeket fűz 2014 nagy sporteseményeihez, különösen a labdarugó világkupához.