A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat szerdán azt közölte, hogy az október végével zárult három hónapban az adózott eredménye éves összevetésben 5,4 százalékkal 100,2 millió dollárra, részvényenként 80 centre emelkedett.
A negyedéves bevétel 3 százalékkal 976,2 millió dollárra nőtt. A Tiffany legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban a negyedéves eladások 1 százalékkal, az ázsiai-csendes-óceáni térségben pedig 15 százalékkal nőttek, különösen a kínai kereslet bővülése nyomán.
Az elemzői várakozásokban kisebb, 76 cent részvényarányos eredmény és mérsékeltebb, 957 millió dolláros bevétel szerepelt.
A Tiffany árfolyama az elmúlt 12 hónapban 20 százalékkal, az idei év eleje óta 21 százalékkal nőtt.
A negyedéves adatközlés után az ékszerház részvényének az árfolyama a keddi záróértékéhez képest 2 százalékos emelkedéssel, 96 dolláron állt New Yorkban, a szerdai tőzsdenyitás előtti elektronikus kereskedésben.
Címlapkép: AFP / TIMOTHY A. CLARY