A bírói döntés értelmében a cég nem reklámozhatja termékeit 21 éven aluliak számára - olvasható a portálon. Mikor a cég ennek eleget tett, befejezte a közösségi médiás promócióit és a mentolos ízesítés kivételével az összes többi ízt visszavonta, az eladásaik csökkentek.
A vállalat korlátozza az online értékesítést és csak olyan üzletekben lehet kapni az e-cigarettát, ahol a vásárlók személyazonosságát ellenőrizni tudják.
Kapcsolódó
Az Észak-karolinai főügyész tisztességtelen reklámozással is vádolja a cégert.
Ezzel nem értek véget a cég megpróbáltatásai, ugyanis más államok is pert indítottak a Juul ellen, sőt olyan fiatalok - és családjaik - is bírósághoz fordultak, akik úgy vélik: a Juul tehet függőségük kialakulásáért. Ezeket egy kaliforniai szövetségi perben összefogták.