A brit légitársaság első európai járata London második számú repülőtéren működő bázisáról a világjárvány miatti csaknem két éves kihagyás után, március 29-én közlekedett a ciprusi Lárnakára. A nyári menetrendben 35 úti célra repül a cég Gatwickről, a hálózat pedig bővül majd.
A gatwicki járatok kezdetben a British Airways légi üzemeltetői engedélye alatt repülnek, de később átkerülnek az új BA Euroflyer leányvállalathoz. Ez a British Airways márkaneve alatt üzemel majd a regionális BA Cityflyerhez hasonlóan, de az anyacéghez képest alacsonyabb költségek mellett.
A British Airways a világjárvány kezdetén zárta be bázisát London második számú repülőterén, működését a heathrow-i központba koncentrálva. Később a vállalat vezetése egy alacsony költségek mellett működő leányvállalat terveit vázolta fel, ezzel kívántak visszatérni a Gatwickre, azonban első körben nem tudtak megegyezni a pilótákkal. Tavaly ősszel azonban mégis sikerült megállapodni, így megkezdődött az új cég megalapítása - írja a portál.
Legolvasottabb
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül