A Volvo Car Group 2012 első félévében 65,325 milliárd svéd korona, az előző év megfelelő időszakánál 3,9 százalékkal magasabb értékesítési árbevétel mellett 239 millió svéd korona adó- és kamatfizetés előtti eredményt ért el, kevesebbet az egy évvel korábbi 1,529 milliárd koronánál. Adózás előtti eredménye a tavalyi első félévi 1,649 milliárd svéd korona többlet után 223 millió korona veszteség lett, adózott eredménye pedig a tavalyi első félévi 1,213 milliárd korona nyereségből 254 millió korona veszteségbe fordult.

A Volvo az első félévben 221 309 autót értékesített, 4,1 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. Nyugat-Európában (az EU 20 tagállamában) a Volvo 9,1 százalékkal kevesebb, 123 279 autót adott el az első félévben a tavalyi 135 608 után. Kínában a tavalyinál 1,7 százalékkal több autót értékesített, összesen 21 378-at. Az Egyesült Államokban eladásai 4,7 százalékkal 34 617-re csökkentek. A világ többi részén a tavalyi 37 794 után az idei első félévben 11,2 százalékkal több, 42 035 autót értékesített a Volvo Car Group.

Svédországban a Volvo az idén 26 296 autót adott el az első félévben, a tavalyi 29 580-as eladási számnál 11,1 százalékkal kevesebbet.

Piaci részesedése Kínában a 2011 első félévi 0,35 százalékról 0,33 százalékra, az Egyesült Államokban 0,57 százalékról 0,47 százalékra, Nyugat-Európában pedig 1,90 százalékról 1,87 százalékra csökkent.

A Volvo Autó Hungária az év első felében 691, 2011 első félévében pedig 631 autót értékesített Magyarországon.