A 176 milliárd jen (2,25 milliárd dollár) üzemi nyereség ugyan elmarad az elemzők várakozásától, de a Honda cégvezetése úgy értékeli, hogy elegendőnek bizonyulhat a pénzügyi év egészére kitűzött 620 milliárdos cél teljesítéséhez. A menedzsment emellett megerősítette, hogy a 2013 márciusában végződő üzleti évben 4,3 millió autót akarnak értékesíteni. Ez több mint 38 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, az új Hondák 40 százaléka Észak-Amerikában találhat gazdára. Az USA-ban az elmúlt hónapokban sikerült visszanyerniük a Honda tavalyelőtti piaci részesedését.
A világ vállalatait sújtó nehéz üzleti környezet, a bizonytalan vásárlói érdeklődés mellett a Hondának az erős jennel is meg kell küzdenie, ezért nagyon fontos a cégnek, hogy sikeres legyen vezető amerikai modellje, az Accord új változatának őszi bemutatkozása. Az autó új motorokat és hajtásláncot kap, hogy csökkentsék a fogyasztását. A helyzet azonban nehéz: az Accordnak meg kell küzdenie az csődből kilábalt hazai gyártók és a dél-koreaiak hasonló modelljeivel. Túl sok autó versenyez azokban a szegmensekben, amelyeket korábban a japán gyártók uralták − vélik elemzők.