Az európai piacokon 2013-ban csökkent a kereslet, Kínában pedig nagyjából 200 millió eurónyi bevételtől esett el a Danone, mert egy másik cég hibás termékei miatt a kínai fogyasztók bizalmatlanná váltak bizonyos gyermekeknek szánt tejtermékekkel szemben. A Danone jelezte, hogy 2014-ben is kisebb eladásokra számítanak Európában, és csak az év második felében nőhet az értékesítés. Akkora várják a cégen belüli átszervezés végét, így a hatékonyság javulását.

Pierre-Andre Terisse pénzügyi igazgató szerint idén európai működésük erősítése, a fejlődő piacokon elért piaci jelenlétük növelése, és az ázsiai gyermekélelmiszer-ágazatuk fejlesztése lesz az elsődleges céljuk. A Danone tőkeügyletekkel és árfolyamváltozásokkal korrigált bevétele 2013-ban 21,29 milliárd euró volt, ez 4,8 százalékkal több a 2012-esnél.