A Napi Gazdaság szerdai számának cikke
Berlinben egy szakbolt előtt ötvenen álltak sorban, hogy az elsők között jussanak hozzá az újdonsághoz, amely egyebek mellett követi a felhasználó szemmozgását, így nem halványul el vagy kapcsol ki addig, ameddig gazdája például nem tesz mást, csak olvassa a 12 centis képernyőn megjelent szöveget − jelentette a Reuters. A Samsung 28 európai és közel-keleti országban mutatja be egy időben az új Galaxyt, hogy minél nagyobb piacot szerezzen az Apple új iPhone-jának őszi premierje előtt. A koreai nagyvállalat 2010-ben mutatta be az első Galaxyt, három évvel a nagy rivális megjelenése után, és az S2 volt az a modellváltozat, amely le tudta győzni az iPhone-t, s ezzel a világ legnagyobb számban értékesített okos mobiltelefonjává vált.
Az S3 ára a mobilcégekkel kötött szerződéstől függően változik, egy 16 gigabájtos modell a Vodafone-nál 12 hónapos hűségnyilatkozat aláírása esetén 189 fontért (236 euró) vihető el. Hasonló feltételekkel 159 fontba kerül az iPhone 4S. A Samsung 44,5 millió okos készüléket értékesített január és március között, ami azt jelenti, hogy óránként átlag 21 ezer darabot vásároltak a vevők. Ezzel 30,6 százalékos piaci részesedést szerzett, miközben az Apple 35,1 millió telefon eladásával 24,1 százalékot ért el.