A második helyen az Emirates végzett, az összes bejelentés hat százalékával ugyanebben az időszakban, az Alitalia áll a harmadik helyen 40 sérült poggyásszal.
A legtöbb kárigény a Ryanairhez futott be, utána következik az Emirates, az Alitalia, az Ethiad Airways, az Ibéria, a Royal Air Morocco, a Vueling Airlines, a British Airways, a Jet2, valamint a Turkish Airlines − írja a Privátbankár.
A portál szerint a poggyászuk sérülését bejelentőknek kevesebb mint fele ér el pozitív eredményt.
Azoknak, akiknek mégis sikerült, átlagosan 154 napba telt elérni a kártérítés megítélését, a United Airlines e negatív csúcsban 418 nappal vezet.
A Ryanairnek azonban teljes 868 nap kellett a követelés rendezésére. Ők arra a következtetésre jutottak, hogy ez valószínűleg a koronavírusnak tudható be.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Tűz után jön a számla: 30 százalékos kieséssel számol a Mol jövő őszig
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?