A Lidl volt a legjobban teljesítő kiskereskedő a francia élelmiszerpiacon a május 16. és június 16. közötti időszakban - írja a European Supermarket Magazin kiskereskedelmi szakportál.
A Lidl diszkontáruházlánc jelenleg 8,1 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, és teljesítményét az üzleteibe látogató vásárlók számának növekedése is eősítette.
A portál szerint ugyanakkor az áruházlánc népszerűsége a médiában való jelenlétének is köszönhető. A Lidl ugyanis 21 százalékkal növelte médiaköltségeit és sikeresen terjeszkedett a közösségi médiában is.
Ahogy arról a Napi.hu is beszámolt, a boltláncok rangsorát vezető Lidl Magyarország nemcsak szimpla kereskedő, a komplett magyar gazdaságban fontos szereplő. A Trade Magazin szaklap szerint a Lidl megőrizte vezető helyét a magyarországi boltláncok rangsorában, amely 12 százalékkal 900 milliárd forint fölé növelte bruttó bevételét. Továbbra is a második a Spar, a harmadik pedig a Tesco.