Mint azt mi is megírtuk, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) bejelentette, hogy eljárást indít a Lidl Magyarország ellen annak árfigyelőre épített kampánya miatt. Az eljárás ténye nem jelenti azt, hogy valóban szabálysértés történt.
A Lidl az eljárásról szóló közleménye reagálva azt nyilatkozta, hogy a vizsgálat lefolytatása során együttműködik a hatósággal. Álláspontjuk szerint jogszerűen jártak el az ügyben.
Kapcsolódó
Mint írják, a kampányt az online Árfigyelő rendszer adataira építették fel, az összehasonlítás szempontjai tisztességesek, megismerhetőek és objektívek voltak. Leszögezik, hogy a GVH által üzemeltetett adatbázis célja, hogy a fogyasztók a kiskereskedők árait összehasonlíthassák, és a kampány is ezt a célt szolgálta.
A fapados orosz diszkontlánc hamarosan megnyitja első üzletét Budapesten
A MERE üzletlánc a rendkívül alacsony árakkal és egyszerű, letisztult üzletpolitikájával vált ismertté Oroszországban, most Káposztásmegyeren nyitnak üzletet.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!