Mint azt mi is megírtuk, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) bejelentette, hogy eljárást indít a Lidl Magyarország ellen annak árfigyelőre épített kampánya miatt. Az eljárás ténye nem jelenti azt, hogy valóban szabálysértés történt.

A Lidl az eljárásról szóló közleménye reagálva azt nyilatkozta, hogy a vizsgálat lefolytatása során együttműködik a hatósággal. Álláspontjuk szerint jogszerűen jártak el az ügyben.

Mint írják, a kampányt az online Árfigyelő rendszer adataira építették fel, az összehasonlítás szempontjai tisztességesek, megismerhetőek és objektívek voltak. Leszögezik, hogy a GVH által üzemeltetett adatbázis célja, hogy a fogyasztók a kiskereskedők árait összehasonlíthassák, és a kampány is ezt a célt szolgálta.

A fapados orosz diszkontlánc hamarosan megnyitja első üzletét Budapesten

A MERE üzletlánc a rendkívül alacsony árakkal és egyszerű, letisztult üzletpolitikájával vált ismertté Oroszországban, most Káposztásmegyeren nyitnak üzletet.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→