Mint azt mi is megírtuk, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) bejelentette, hogy eljárást indít a Lidl Magyarország ellen annak árfigyelőre épített kampánya miatt. Az eljárás ténye nem jelenti azt, hogy valóban szabálysértés történt.
A Lidl az eljárásról szóló közleménye reagálva azt nyilatkozta, hogy a vizsgálat lefolytatása során együttműködik a hatósággal. Álláspontjuk szerint jogszerűen jártak el az ügyben.
Kapcsolódó
Mint írják, a kampányt az online Árfigyelő rendszer adataira építették fel, az összehasonlítás szempontjai tisztességesek, megismerhetőek és objektívek voltak. Leszögezik, hogy a GVH által üzemeltetett adatbázis célja, hogy a fogyasztók a kiskereskedők árait összehasonlíthassák, és a kampány is ezt a célt szolgálta.
A fapados orosz diszkontlánc hamarosan megnyitja első üzletét Budapesten
A MERE üzletlánc a rendkívül alacsony árakkal és egyszerű, letisztult üzletpolitikájával vált ismertté Oroszországban, most Káposztásmegyeren nyitnak üzletet.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg
Egy papír hiánya elég lehet, hogy mindent bukjunk: súlyos tévedésben él sok vásárló