Az LVMH közleménye szerint a március végével záródott három hónapban a bevétele 18 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 13,96 milliárd euróról. Eközben 23 százalék volt az organikus (vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított) árbevétel-növekedés.
Szakértők véleményének az átlagában kisebb, 17,03 milliárd eurós bevétel szerepelt a negyedévre.
A divíziók közül a divat- és bőráruk mutatta a legjelentősebb árbevétel növekedést, 35 százalékosat 9,12 milliárd euróra. Az organikus növekedés 30 százalék volt.
Az alkoholos italok értékesítése nőtt a legkevésbé, 8 százalékkal 1,64 milliárd euróra, organikusan 2 százalék volt a bővülés éves összevetésben. A társaság megjegyezte, hogy a pezsgő értékesítése meredeken emelkedett, ellensúlyozva a Hennessy konyak értékesítésének visszaesését logisztikai problémák miatt.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózatainak (Sephora, DFS és Le Bon Marché) a bevétele 3,04 milliárd euró volt, ami 30 százalékos növekedés a tavalyi első negyedévvel összevetve, organikusan pedig 24 százalék volt a bővülés.
Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 23 százalékkal, 1,91 milliárd euróra nőtt, organikusan 17 százalékkal emelkedett. Különösen erős teljesítményt nyújtott az amerikai piac és a Christian Dior márka.
Az órák és ékszerek értékesítése 24 százalékkal 2,34 milliárd euróra bővült, organikusan 19 százalék volt a növekedés - írta az MTI.