Az elkészült kisfilmekben szakértők osztják meg gondolataikat, többek között a fővárosi turizmusban zajló lehetőségekről. A felszólalók között több neves szakember is van, egyebek mellett Piero Lissoni világhírű olasz építész és művészeti vezető is.

A Marriott Bonvoy portfóliójába tartozó Dorothea Hotel, Budapest, Autopgarph Collection tavaly novemberben nyílt meg a Vörösmarty tér szomszédságában. A projekt a BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésében jön létre.

A szálloda a nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről, az 1800-as évek befolyásos közéleti személyiségéről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott Budapestnek – írja a közlemény.

Orbán Ráhel szerint szükség van a luxusturizmusra

A klasszikus nyugat-európai úti célok megdrágulása miatt egyre többen keresik a rejtett kincseket, ez helyzetbe hozhatja a luxusszínvonalat megfizethető áron kínáló budapesti szolgáltatókat – mondta Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója a Trend FM Turizmus.com című műsorában.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→