Ahogy az a Mastercard 2021-es Fizetésiélmény-riportjából is kiderült, a magyarok több, mint fele a bankkártyás fizetést tartja a legmegbízhatóbbnak, és 31 százaléka vásárol negyedévente minimum egyszer a világhálón.
A lakosság 20 százaléka havonta, 6 százaléka pedig hetente minimum egyszer rendel webshopokból. A kutatás alapján ez a trend idén sem csökken, hiszen 10-ből 9 rendszeresen online vásárló magyar kártyabirtokos tervezi, hogy 2021-ben ugyanolyan aktív marad, mint a tavalyi rekord évben. A Mastercard ezért is döntött úgy, hogy mostantól díjmentes biztosítást nyújt az online vásárlások mellé a Mastercard prémium kártyák birtokosainak.
A prémium kártyás ügyfelek már eddig is többféle kényelmi szolgáltatást vehettek igénybe, ilyen többek között a reptéri váró és gyorsító sáv használata, vagy a PressReader alkalmazáshoz való ingyenes hozzáférés. A most bemutatott online biztosítás egy újabb népszerű területre, az e-vásárlásra fókuszálva ad konkrét, kézzelfogható értéket a prémium kártyabirtokosainknak – mondta a bejelentés kapcsán Szalkai Réka a Mastercard Magyarország marketingigazgatója.
Csak a prémium és elit bankkártyásoknak szól a szolgáltatás
Az online vásárláshoz kapcsolódó biztosítási csomag többféle extra védelmet nyújt:
- kiterjesztett garancia, vagyis a Mastercard prémium bankkártyával kifizetett háztartási vagy elektronikai készülék minimum 2 éves gyári jótállását a Mastercard biztosító partnere plusz egy évvel meghosszabbítja.
- legjobb ár garancia: ha a vásárlást követő 30 napon belül ugyanazt a terméket olcsóbban megtalálja a vásárló egy másik webáruházban, a két ár közötti különbözetet a biztosító visszatéríti.
- termékbiztosítás: a vásárlást követő 30 napon belül lopás, vagy a lakóhelyen véletlenül történt sérülés esetén a biztosító fedezi a termék javításának vagy cseréjének költségeit, vagy visszautalja a termék eredeti árát a kártya birtokosának. A szolgáltatást a Mastercard partnerén, az AXA biztosítón keresztül nyújtja a kártyabirtokosoknak.