A világ legnagyobb üdítőital-gyártója 1 milliárd 447 millió dollár, részvényenként 33 cent nyereséget ért el, szemben az előző év azonos időszakára jelentett 1 milliárd 46 millió dolláros, részvényenkénti 24 centes profittal.
A szakértők által inkább figyelemmel követett, egyszeri tételek nélküli részvényarányos profit 50 cent volt július-szeptemberben, 1 centtel több az elemzők által várt 49 centnél.
A nettó működési bevétel globálisan 15 százalékkal, 9 milliárd 78 millió dollárra csökkent, miután a vállalat az alacsony haszonkulccsal működő palackozó tevékenységének egy részét franchise alapon újra átszervezte. A bevétel mindazonáltal így is meghaladja az elemzők által várt 8,72 milliárd dollárt.
Észak-Amerikában stagnált a Coca-Cola bevétele, de a Sprite-ból származó bevételek így is 5 százalék körül, a kávéitaloké pedig pár százalékkal nőtt, míg a zéró kalóriás italok közül a Diet Coke forgalma csökkent.
A nagy riválisok közül a Pepsico két éve először bevételeinek csökkenéséről adott számot harmadik negyedéves gyorsjelentésében. Ez a Gatorade iránti kereslet gyengeségére és néhány elhibázott marketingfogásra vezethető vissza.
A New York-i tőzsdén a nyitás előtti elektronikus kereskedésben a Coca-Cola árfolyama 0,15 százalékos pluszban, 46,25 dolláron állt.