A Tesco magyarországi forgalma folyamatosan nő. A cég bővíti az online bevásárlási lehetőségeket, megújítja hagyományos üzleteit és egyre több magyar terméket kínál - derül ki a vállalat első féléves beszámolójából. Nigel Jones, a Tesco-Global Áruházak Zrt. vezérigazgatója kiemelte azt is, hogy egyre több magyar vezető kap megbízást a vállalat irányításában.
A Tesco online bevásárlási szolgáltatása piacvezető Magyarországon. Közel 30 ezren töltötték le a nyáron bevezetett, Android és iOS platformon is használható mobilalkalmazást. Az online szolgáltatás új munkahelyeket is teremt.
Kapcsolódó
Üzleti év | Európa | Magyarország |
2014/2013 | ||
Első félév | -4,9 | -0,1 |
Második félév | -2,2 | +1,2 |
Pénzügyi év | -3,5 | +0,5 |
2015/2014 | ||
Első negyedév | -1,0 | +2,7 |
Második negyedév | -2,5 | -0,6 |
Első félév (az aug. 23-át megelőző 26 hét) | -1,8 | +1,0 |
*folyamatos működési bázison, forrás: cégközlés |
A házhoz szállítás díját egy híján 600 forintban limitálták. A Clubcard kártyarendszerbe több mint kétmillióan kapcsolódtak be. Az elmúlt időszakban 13 boltot újítottak fel és 22 nagyáruházban átalakult a ruházati és a lakberendezési osztály.
A Tesco pékségei és zöldség-gyümölcs osztályai kiválóan működtek az év első hat hónapjában. Visszakerültek a polcokra a megújult Value saját márkás termékek és bővült a Tesco Finest áruválasztéka. A nyári szezonban a dinnye, illetve a friss tej száz százalékig magyar forrásból származik.
A cég szakmai gyakorlatain 1400 középiskolás és egyetemista vett részt, 8600 alkalmazottat továbbképeztek. A vállat 1500 gyermek főzési ismereteinek bővítését támogatta és megduplázva vásárlói gyűjtését 113 millió forint adományt adott át a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek.