Sorra nyitja a miniáruházakat, valamint az úgynevezett pop-up store-okat a nagyvárosok centrumában az IKEA. Legutóbb Zürich belvárosában debütált egy ilyen üzlet, de a 2015-ös piaci irányváltás óta már van hasonló egységük az Egyesült Királyság, Kanada, Norvégia, Olaszország, Japán, és Kína nagyvárosaiban is - írta a portál.

Az IKEA hosszú távú célkitűzése, hogy közelebb kerüljön vásárlóihoz, hogy azok úgy és ott vásárolhassanak, ahogyan éppen igényük van - reagálta a Pénzcentrum megkeresésére az IKEA Magyarország. Ezzel együtt Magyarországon egyelőre a soroksári áruházra, valamint az online szolgáltatások fejlesztésére és a vásárlói igények kielégítésre fókuszálnak.

A svéd központú bútorlánc arra is kitért, hogy a cseh-magyar-szlovák régióban az IKEA szeretne létrehozni egy hasonló megoldást a jövőben, a projekt egyelőre az előkészítés fázisában van. További részletek itt.

A harmadik magyarországi Ikea, amely a közép-európai régió egyik legnagyobb áruháza; 2017. június  közepén nyílt meg. A soroksári áruház több mint 30 ezer négyzetméteres, lényegében másfélszer akkora, mint a budaörsi vagy az Örs vezér téri egység.

Címlapkép forrása: Napi.hu/Csernátony Csaba