A világ legnagyobb üdítőital-gyártója közölte: a nagy, fejlett piacokon - például az Egyesült Államokban vagy Japánban - elért jó eredményt lerontotta, hogy az eladások elmaradtak a várttól a feltörekvő országokban, például Kínában és Argentínában.
A Coca-Cola 3,45 milliárd dollár (983 milliárd forint) nettó profitot ért el, ez részvényenként 0,79 dollárnak felel meg. Az értékesítési árbevétel 5 százalékkal csökkent, 11,54 milliárd dollárra. A piac 11,69 milliárd dollárt várt. A vállalat az eredmények ismeretében csökkentette az idei egész éves forgalomra vonatkozó növekedési előrejelzését.
A Coca-Cola és kisebb vetélytársa, a Pepsi is azzal szembesül, hogy a fogyasztók világszerte egyre inkább próbálnak figyelni az egészségükre, és a szénsavas italok helyett teát és gyümölcslevet isznak. A Coca-Cola termékei közül is egyre több fogy a svájci Nestlével közösen gyártott Nestea jeges teából és a Cappy gyümölcslevekből.