Nobilis Márton, kérdésre válaszolva megerősítette a 444.hu azon értesülését, amely szerint a jövőben a HG 360 Reklámügynökség Kft.-re, a Trinity Communications Kft. és Young and Partners Kft.-re, illetve a Mindshare Médiaügynökség Kft.-re bízzák az állami hirdetéseket. Mint elmondta: a kormány októberben döntött arról, hogy olcsóbbá és átláthatóbbá teszi az állami reklámpiacot és összevonja az állami hirdetéseket.
Ez azt jelenti, hogy a közbeszerzés nyomán a mintegy 1500 állami szervezet nem külön-külön fog kommunikációs partnert keresni, hanem a tendernyertes három társaság nyújt számukra reklámszolgáltatást. Ez egyrészt olcsóbbá teszi a rendszert, illetve a kisebb szervezetek megkaphatják a legjobb minőségű szolgáltatást, miközben korábban esélyük sem volt erre - sorolta a szerződés előnyeit az elnök.
Nobilis Márton, ugyancsak kérdésre válaszolva azt mondta, hogy korábban valóban annak a kommunikációs cégnek, a Prestige Kft.-nek az alkalmazottja volt, amely Várhegyi Attila volt fideszes politikus érdekeltségébe tartozik. Ennek azonban semmi köze nincs jelenlegi pozíciójához - fűzte hozzá. Volt munkaadója nincs a nyertesek között, sőt azon 17 társaság között sem található meg, amelyek pályáztak a tenderre - mondta az NKH elnöke.