Az amerikai gyártó piackutatása azt mutatja, hogy a 2300 repülőből 850 új építésű, a többi viszont utasszállítóból átalakított lehet, ezért új programot indítanak a 737 Next Generation keskenytörzsű és a 777-200-as szélestörzsű gépeik teherszállítóvá alakítására.

Jim Edgar, a Boeing regionális igazgatója a Flightglobal cikke szerint azt mondta, hogy 2011 közepe óta stagnál az árufuvarozás, bár 2013-ban némi javulás mutatkozott, 1-1,5 százalékos emelkedést várnak. Várakozásai szerint a csendes-óceáni térség a többivel együtt fejlődésnek indul, és meg is haladja a régió bővülésének mértéke az átlagos szintet.

Kiemelte a kínai légi fuvarozókat, amelyek szintén nagyobb mértékű növekedésre számíthatnak piaci kapcsolataik miatt, és a belpiac növekedése is kedvezően befolyásolhatja a növekedési adatokat.