Mindezek ellenére a streaming óriás erőfeszítései, hogy növelje reklámbevételeit, kezdenek révbe érni: a Netflix reklámbevételei a júniusi negyedévben várhatóan több mint a kétszeresére nőttek.

A teljes bevétel valószínűleg 16,4 százalékkal 9,53 milliárd dollárra nőhetett, ami 2021 második negyedéve óta a leggyorsabb növekedést jelenti a Netflix életében – írja a Reuters.

Ebben például jelentős szerepe van egyes sorozatok kiugró sikerének is: a Bridgerton című romantikus történelmi sorozat és Richard Gadd humorista életrajzi minisorozata a Nielsen adatai szerint a második negyedév legnézettebb sorozatai közé tartoztak.

Májusban a vállalat azt közölte, hogy a már reklámokkal futó szolgáltatása elérte a havi 40 millió felhasználót, szemben a januári 23 millióval.

Mindeközben a hirdetésekkel kapcsolatos törekvések visszhangra találtak a befektetők körében is: az év során a Netflix részvényei közel 35 százalékkal emelkedtek.

A Netflix és versenytársai, köztük a Disney+ nézettsége a nyári hónapokban hagyományosan visszaesik a nyaralási, utazási szezon miatt, ráadásul a július 26-án kezdődő olimpiai játékok az elemzők szerint várhatóan szintén elvonják a nézők egy részét egy időre a Netflixről.

Ezeken a készülékeken elérhetetlen lesz júliustól a Netflix

Merészet húzott a vállalat, több ezer ember szívja majd a fogát.

A részletekről ITT írtunk bővebben.