A 2024-es év első negyedében a vállalat 8,05 millió új előfizetőt vonzott be. Az elemzők előzetesen 4,9 millió új ügyfélre számítottak, így vélhetően meghozta a gyümölcsét a cégnek, hogy korlátozta a jelszómegosztás lehetőségét.

A Netflix bevétele 17 százalékkal 9,56 milliárd dollárra nőtt a közlésük szerint, ennek dacára ugyanakkor a részvényei több mint 4 százalékkal gyengültek az utópiaci kereskedésben, mielőtt visszatértek volna a pozitív tartományba – írja a Business Insider.

Az elmúlt negyedévekben sorozatosan felülmúlta a várakozásokat a Netflix előfizetőinek száma, a vállalat áprilisban 9,33 millió új felhasználóról számolt be az első negyedévet illetően, ami a kétszerese az elemzők becslésének.

A streaming szolgáltatás nemrégiben szankcionálni kezdte az ügyfelek jelszavainak megosztását, amely lépés sikeresnek bizonyult. Sok néző ugyanis, aki korábban valaki más belépési adatait használta, elkezdett fizetni a sajátjáért.

Ítéltek hoztak a nézők a reklámos Netflix felett

A friss adatok szerint a Netflix 4,82 millió előfizetővel gyarapodott a második negyedévben. Ez pedig 2023 eleje óta a legalacsonyabb bővülési arány a cégnél, egyben a fele az előző három hónap 9,3 millió új előfizetőjének.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→