Az üzleti eredmény az idei első félévben az elemzői várakozásokkal összhangban 1,48 milliárd euróra emelkedett a tavalyi 1,45 milliárdról, a nyereség pedig 972 millió euróra 881 millióról. A második negyedévben a Danone értékesítési árbevétele 5,72 milliárd euró volt, kissé magasabb az 5,71 milliárdos elemzői várakozásoknál és lényegesen magasabb a 2012 második negyedévi 5,36 milliárd eurónál.

A Danone forgalma elsősorban Kínában, az Egyesült Államokban és Oroszországban emelkedett, Európában viszont a második negyedévben 3 százalékkal csökkent éves összevetésben.

Az idei évre a Danone eladásainak 5 százalékos szerves növekedésére számít, nyereségkulcsa azonban 0,3-0,5 százalékponttal csökkenhet. Az idei első félévben a Danone 13,34 százalékos nyereségkulcsot ért el.