A német lapkiadó vállalat az év első hónapjában 836,2 millió euró bevételt ért el, amely 6,7 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakára jelentett 783,4 millió eurónál.
Az Axel Springer az idei év első három hónapjában mintegy 147,2 millió euró adó-, kamatfizetés és amortizáció előtti (EBITDA) eredményt ért el, 16,9 százalékkal felülmúlva az egy évvel korábbit.
A siker leginkább az internetes digitális üzletág kedvező teljesítményének köszönhető.
Az 1946-ban, Axel Springer német újságíró által alapított vállalat Európa egyik legnagyobb cége az ágazatban, több mint 40 országban van jelen.
A cég 1989 óta van jelen a magyar sajtópiacon, 2014-ben vált a Ringier Axel Springer Media AG részévé, amikor a Ringier AG és az Axel Springer SE portfóliói egyes részeit a Ringier Axel Springer Media AG nevű vegyesvállalatba integrálta, amely a két tulajdonos tevékenységeit fogja össze Közép- és Kelet Európában.
A vállalat magyarországi portfóliója több mint 60 digitális és print termékből áll, egyebek között a Blikk napilap, a női kiadványok területén például a Kiskegyed és a Hölgyvilág tartozik ide. Geo, Auto Bild Magyarország és Glamour nevű licenszlapjai a piac legerősebb márkái közé tartoznak.