Ez az összeg a szervezők szerint némileg meghaladja a 2012-es szintet, amikor 31 milliárdos forgalomról számoltak be. A legtöbb gépet az Airbus értékesítette és az európai gyártó kötötte meg a legnagyobb értékű üzletet is: egy százgépes megrendelést kapott a VietJetAirtől keskenytörzsű (főleg A320-as) repülőgépekre, 9,1 milliárdos áron. Emellett az Amedeo lízingcég húsz darabot vásárolt a világ legnagyobb utasszállítójából, az A380-asból, az üzlet értéke listaáron 8,3 milliárd dollár volt.

Az everetti Boeing a thaiföldi Nok Airrel állapodott meg nyolc darab Next Generation 737-800-as és további hat, újabb fejlesztésű 737 MAX 8 vásárlásáról, ezek értéke 1,45 milliárd dollár.

A három legnagyobb, regionális gépeket gyártó vállalat közül a legtöbb gépet a brazil Embraer értékesítette a légi szalonon: ötven újgenerációs E190 és E195-re kapott rendelést az indiai Air Costától, ennek értéke közel 3 milliárd dollár. A légi cég további 50 Embraerre opciót is szerzett, ha ezt lehívja, akkor az üzlet értéke 5,88 milliárd dollárra módosul.

A francia-olasz ATR 48 darab 72-600-as gépet adott el 1,2 milliárd dollár összértékben. Negyvenet a Dubai Aerospace Enterprise lízingcég, nyolcat pedig a Bankok Airways rendelt meg a toulouse-i gyártótól.

A kanadai Bombardier összesen 17 rendelést gyűjtött be a szalonon 852 millió dollár összértékben, a legtöbbet egy meg nem nevezett közel-keleti és afrikai piaci szereplő rendelt: összesen 12 darab CRJ900 NextGen gépet vásárolnak. Az abu dzabi székhelyű Falcon Aviation charter társaság két Q400 NextGen gép gyártására adott megbízást, míg egy másik megnevezni nem kívánt társaság három CS300-ast rendelt.

Közel ezer kiállító vett részt Szingapúrban 47 országból, 15 százalékuk ázsiai országból érkezett. Mindegy 40 ezer látogatót vonzott a légi szalon az első három kereskedelmi napon, amely kétezerrel magasabb a 2012-es látogatottsági adatoknál.