A Google videómegosztója több hivatalos közvetítő partnerrel is együttműködött, melyek között az NBCUniversal, az Eurosport, a Claro Sports és a CazéTV is helyet kapott, hogy átfogó élményt nyújthassanak az ötkarikás játékok több ezer órányi tartalmával.
A közvetítések során a statisztika szerint több mint 40 milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg a YouTube-felhasználók, ideértve a hivatalos olimpiai és a közvetítők csatornáin megjelenő tartalmakat is.
Kapcsolódó
A megtekintett tartalmaknak együttesen több mint 12 milliárdos megtekintése volt, és több mint 850 millió egyedi felhasználó nézett olimpiai tartalmakat a videómegosztón.
A nézők a tartalmak több mint 35 százalékát a csatlakoztatott tévékészülékükről, a nappalijukban nézték – tette hozzá a platform blogbejegyzésében.
Még mindig nem hajlunk az olimpia rendezése felé
Csupán az emberek 41 százaléka támogatna egy Magyarországon rendezett olimpiát, 55 százaléka nemmel vagy inkább nemmel válaszolt az erről szóló kérdésre.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Karácsonykor végre megtudtuk, hogy a magyar állam nem döngöli földbe a magyar kriptót
Egy papír hiánya elég lehet, hogy mindent bukjunk: súlyos tévedésben él sok vásárló
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg