A Google videómegosztója több hivatalos közvetítő partnerrel is együttműködött, melyek között az NBCUniversal, az Eurosport, a Claro Sports és a CazéTV is helyet kapott, hogy átfogó élményt nyújthassanak az ötkarikás játékok több ezer órányi tartalmával.
A közvetítések során a statisztika szerint több mint 40 milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg a YouTube-felhasználók, ideértve a hivatalos olimpiai és a közvetítők csatornáin megjelenő tartalmakat is.
Kapcsolódó
A megtekintett tartalmaknak együttesen több mint 12 milliárdos megtekintése volt, és több mint 850 millió egyedi felhasználó nézett olimpiai tartalmakat a videómegosztón.
A nézők a tartalmak több mint 35 százalékát a csatlakoztatott tévékészülékükről, a nappalijukban nézték – tette hozzá a platform blogbejegyzésében.
Még mindig nem hajlunk az olimpia rendezése felé
Csupán az emberek 41 százaléka támogatna egy Magyarországon rendezett olimpiát, 55 százaléka nemmel vagy inkább nemmel válaszolt az erről szóló kérdésre.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Máris kapcsolja ki ezeket a mobilján, ha nem akarja kivégezni az akksiját

Itt a fordulat a háborúban? Ötéves tűzszünetről érkezett konkrét ajánlat

Többet ártanának, mint használnának az új uniós szállítási szabályok

Panellakások: Nem is gondolnánk, micsoda rejtett értékekkel bírnak

Lehengerlően olcsó elektromos autóval hozakodnak elő, de magunknak kell összerakni

Földbe állnak az amerikai légitársaságok Trump tarifapolitikája miatt

Kiégnek a német dolgozók, utálják a munkájukat

A cápák nem vérszomjas gyilkosok – egy új kutatás megcáfolja, amit eddig hittünk

Durván bezuhant Trump népszerűsége
