A két cég nagyjából egy éve kezdtek közös vállalkozásukba "The PLANet" néven. A lényege, hogy a viszonylag friss piaci szereplőnek mondható Beyond Meat, magas minőségű termékeit, a Pepsi gyártási, és marketing infrastruktúrájával lássa el. A partnerségnek köszönhetően a Pepsi is tovább színesítheti kínálatát, valamint a fenntarthatósági és egészséges étrendet népszerűsítő céljai felé is lépéseket tehet.
A Pepsi vezérigazgatója 2022 elejére ígérte közös munkájuk első gyümölcsét, így hamarosan kereskedelmi forgalomba kerülhet a vegán jerky. A jelenleg elérhető csomagolás alapján, a termék nem tartalmaz majd szóját, glutént, se GMO-kat (genetikailag módosított növényeket), viszont nem lesz mentes a növényi proteinektől. A mintatermékről készült képet egyelőre nem kommentálták a gyártók.
A Beyond Meat részvényei egyébként erősen romló tendenciát mutatnak. A 2021-es év elejéhez képest most 54 százalékkal érnek kevesebbet. Ez leginkább a korlátolt növekedési képességükkel, és szállítmányozási gondjaikkal lehet összefüggésben, amiket a Pepsi hivatott orvosolni. Az ő részvényeik 23 százalékkal emelkedtek ugyanez idő alatt. A Pepsi piaci értéke így jelenleg 242 milliárd dollár (76 ezermilliárd forint), ez majdnem a Beyond értékének hatvanszorosa.