A francia luxus divatház hivatalos Instagram-oldalán jelentette be, hogy büszkén üdvözlik a fedélzeten csapatuk legújabb tagját, a sokszoros Grammy-díjas amerikai énekest, Pharrell Williams-t. A Happy című sláger szerzője, egyben előadója a Louis Vuitton új kreatívigazgatója lesz a férfiaknak szóló divat üzletágban.
Pharrell Williams első férfikollekciója a Louis Vuittonnal a jövő év júniusában, a Párizsi Divathéten debütál a tervek szerint – szerepel a bejegyzésben, amelyből kiderül, hogy a zenész sokoldalúsága, és úttörő összművészeti szemlélete miatt esett a francia luxus divatmárka választása Pharrell Williams-re.
Örülök, hogy Pharrell Williams visszatért köreinkbe, azok után, hogy 2004-ben és 2008-ban is volt már módunk együttműködni. Új kreatívigazgatónk divaton túli látásmódja kétségtelenül egy új, izgalmas fejezetet fog nyitni a Louis Vuitton történetében
– mondta Pietro Beccari, a Louis Vuitton vezérigazgatója.
Napszemüvegek és óceáni műanyagból készült farmerek
Pharrell Williams bár hazánkban mindenekelőtt Happy című daláról és zenei tevékenységéről ismert, a divatiparban sem számít kezdőnek. Például 2005-ben egy japán divattervezővel társulva két saját cipőmárkát is létrehoztak, az egyiket Billionaire Boys Club, a másikat pedig Ice Cream néven.
Pharrell Williams szintén társtervezője volt a Louis Vuitton 2008-ban kiadott egyik szemüvegeket és egy ékszereket tartalmazó kollekciójának. Ahogy négy évvel később a Moncler divatmárkának is kreált egy napszemüveg-kollekciót, majd 2014-ben az Adidas-szal is kötött egy hosszú távú szerződést.
Ugyanakkor a zenész egy saját textilipari céget is magáénak tudhat, amely többek között egy olyan farmerkollekciót dobott piacra, amely az óceánból kiemelt, újrahasznosított műanyagból készült.
Ráadásul a divat iránti rajongás családban marad, ugyanis Pharrel Williams felesége, négy gyermekének anyja Helen Lasichanh maga is divattervező.