Habár 2,311 milliárd euróra csökkent a cég bevétele a tavalyi harmadik negyedévi 2,35 milliárdról, de még így is felülmúlták az elemzők várakozását. Az év első kilenc hónapjában 5,6 százalékkal 6,619 milliárd euróra emelkedett a bevétel – írja az MTI.

A vállalat adózott eredménye 10,2 százalékkal 132 millió euróra csökkent a harmadik negyedévben az egy évvel ezelőtti 146 millió euróról.

kamat és adófizetés előtti eredmény mintegy 8,3 százalékkal 236,3 millió euróra zsugorodott a tavalyi 258 millió euróról.

A vállalat közölte, sikerült elérni céljukat, normalizálták a felhalmozódott készletszintet. Megerősítették, hogy továbbra is egyszámjegyű árfolyamhatásoktól megtisztított bevételnövekedésre és 590-670 millió euró közötti működési eredményre számítanak.

Az Adidas elvesztette a „háromcsíkos” védjegyperét

A sportszergyártó óriás hiába indított pert védjegybitorlás miatt. Azt állította, hogy a Thom Browne luxus divatmárka az engedélye nélkül használta a híres logóját.
Bővebben--->