A Ferrari az első háromnegyed évben értékesítési árbevételét 10 százalékkal 1,764 milliárd euróra növelte, az eladott autók száma pedig hat százalékkal 5267-re emelkedett. Az adó előtti eredmény 6,9 százalékkal 232,8 millió euróra, a nettó nyereség 7,6 százalékkal 152,4 millió euróra nőtt.

A két luxussportkocsi-gyártó, a Ferrari és a Maserati együtt 264 millió euróval járult hozzá az anyavállalat, a Fiat SpA első kilenc havi adó- és kamatfizetés előtti (EBIT) eredményéhez.

A Ferrari eredményének javulása elsősorban az Egyesült Államokban a 2011 első kilenc havihoz képest 16 százalékkal 1356-ra növekedett eladásainak volt köszönhető. Az amerikai piac adja a Ferrari eladásainak 26 százalékát. A Ferrari második legnagyobb piaca Kína, ahol az idei első kilenc hónapban 566 autót adott el, 7 százalékkal többet, mint tavaly.

Az európai autópiaci forgalom visszaesése nem érintette a luxus sportkocsikat gyártó vállalatot. Eladásai csak belföldi piacán, Olaszországban csökkentek, ahol a luxusautók megemelt adója miatt 238 autót adott el, 49 százalékkal kevesebbet mint tavaly. Nagy-Britanniában azonban 37 százalékkal, Németországban pedig, legnagyobb európai piacán kilenc százalékkal 534 autóra nőttek eladásai.