A Napi Gazdaság pénteki számának cikke
Több száz új üzletet nyit idén a Calzedonia; az olasz fürdőruhamárka tulajdonosa szerint a siker kulcsa a divat iránti elkötelezettségükben és termékeik elérhető árában keresendő. Tavaly 16 százalékkal nőtt a csoport forgalma − meghaladva a másfél milliárd eurót −, ami a saját szegmensében komoly teljesítmény. A márka sikerének kulcsa a megfelelő választék és a megfelelő ár − mondta el a Riminiben megrendezett Fashion Show alkalmából Sandro Veronesi, a csoport tulajdonosa, aki szerint a mai vásárlók elképesztően tudatosak, pontosan tudják, mit keresnek a boltokban.
A divatos, egyben elérhető árú fürdőruháival népszerűvé vált Calzedonia mostanra világmárka lett, a növekvő forgalom pedig a fejlődés motorjává vált. Az 1986-ban alapított vállalkozásnak mintegy 30 országban több mint 3300 üzlete van, idén pedig további 400 egységet készülnek nyitni. Száz Calzedonia-üzlet nyílik Oroszországban, a márka második legnagyobb piacán, de Németországban és Franciaországban, valamint a mediterrán térség országaiban is létesülnek új egységek. A legfontosabb nyitások mindemellett az ázsiaiak lesznek: idén nyílik meg az első Calzedonia Hongkongban és több más ázsiai városban is tervezik megjelenésüket.