A Farmec több mint 400 terméke közül először a 20 és 45 év közötti nők számára kidolgozott Gerovital Plant termékcsalád arc- és testápolóit vezeti be Magyarországra. Az erdélyi flóra növényeinek organikus kivonatát és a Herbatonic komplexumot tartalmazó krémeket az Auchan hipermarketekben és a DM üzleteiben lehet megvásárolni, jellemzően más gyártók hasonló készítményeinél alacsonyabb áron.


"A Farmec célja a piacra lépéssel, hogy a világszerte ismert Gerovital márka kozmetikumait közelebb hozza a magyar fogyasztókhoz. Egy éven belül öt százalékos piacrészesedést kívánunk elérni Magyarországon" - nyilatkozta Fülőp Enikő , a Farmec magyarországi értékesítési igazgatója.


A Farmec 1967-ben kezdte el gyártani az öregedésgátló kozmetikai terméket, a Gerovital H3 arckrémet. Az erdélyi gyártó ezután Románia piacvezető kozmetikai cégévé nőtte ki magát. A központi gyár jelenleg 540 alkalmazottal rendelkezik, gyártósora és technológiája megfelel a nemzetközi sztenderdnek számító GMP (Good Manufacturing Practice - Helyes Gyógyszergyártási Gyakorlat) szabályainak.


A Farmec Zrt. Románia legnagyobb kozmetikum gyártója. A cég nemzetközileg ismert márkái a Gerovital H3 Evolution, a Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, a Gerovital Plant és az Aslavital. A Farmec termékei tucatnyi európai, ázsiai és észak-amerikai országban érhetőek el. A cég 2008 júniusától egyedi tulajdonosa a Gerovital márkának, mely a világ egyik vezető öregedésgátló kozmetikai márkája. Közvetlen versenytársai a L'Oreal Paris, a Beiersdorf , az Unilever, és a Johnson&Johnson.

A 120 éves múlttal rendelkező, kolozsvári székhelyű Farmec  2010-ben közel 23 millió eurós bevételre tett szert. Az AC Nielsen szerint ezáltal Romániában az első három legnagyobb forgalmú arcápolási cég közé tartozik, emellett pedig a legnagyobb román kozmetikai gyártó.