A vállalatnál tavaly nyáron önálló cégbe szervezték ki a gamer headseteket gyártó Sennheiser Communications A/S tevékenységét. Most befektetőket keres a fejhallgatókról és soundbarokról ismert fogyasztói üzletágához.
Az átalakítást a gyártó azzal indokolja, hogy egy külső partner bevonásával szeretné láthatóbbá tenni termékeit a kemény versenyt diktáló fogyasztói piacon, míg saját erőforrásait a profi eszközökre (pl. a Neumann mikrofonokra) és az üzleti kommunikációra összpontosítaná - olvasható a portálon.
Kapcsolódó
A cég akár a fogyasztói divízió teljes eladására is hajlandó lenne, amit megerősít, hogy nemrég a vállalat élén álló Sennheiser-fivérek is utaltak erre egy interjúban. A Handelsblattal folytatott beszélgetésben Andreas és Daniel Sennheiser úgy nyilatkoztak, hogy az átszervezés kapcsán "minden lehetőség nyitva áll".
Az interjúban az átszervezés okait sem rejtették véka alá, az egyik problémaként a ténylegesen vezeték nélküli megoldásokba való kései beszállásukat és az ebből következő lemaradást jelölve meg. A gyenge eladások miatt a vállalat tavaly világszerte 650 dolgozójától vált meg, jelenleg 2800 alkalmazottat foglalkoztat.