A Daimler konszern Mercedes, AMG, Smart és Maybach márkáiból márciusban 150 ezer 430 darab kelt el, 5,7 százalékkal több mint a tavalyi azonos hónapban. Ezen belül Mercedes modellekből közel 140 ezer kelt el, 6,5 százalékkal több mint egy évvel korábban.
Az eladások az ázsiai-csendes-óceáni térségben 10,5 százalékkal, az Egyesült Államokban 6,5 százalékkal emelkedtek. Németországban, a konszern belföldi piacán viszont 2,5 százalékkal csökkentek.
Az eladási számokat elsősorban a Mercedes A és B osztályú modelljeinek piaci sikere emelte meg. A kompakt kategóriában az első negyedévben 77 ezer autót értékesített a Daimler konszern, közel ötven százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
A Daimler márkáiból az első negyedévben eladott 350 ezer 530 autó szintén rekordnak számít.