2014 első három hónapjában a nettó profit 100 millió dollár volt, 2013 első negyedévében még 900 millió dollár. A részvényenkénti profit 6 centre esett 58 centről ugyanebben az időben.
A GM számára könnyebbség, hogy bevétele nőtt, 36,9 milliárd dollárról 37,4 milliárd dollárra, és az egyszeri tételek beszámítása nélkül a negyedéves részvényenkénti nyereség 29 cent volt. A részvényenkénti profitmutató így már nem olyan rossz, mert piaci elemzők csak 3 centes részvényenkénti profitra számítottak.
Az autógyártó kitartott üzleti stratégiája mellett, hogy az észak-amerikai piacon drágábban adja el járműveit. A bevételi adatok jók voltak, és az Egyesült Államokban a piaci részesedése is csak kicsit csökkent, 17,7 százalékról 17 százalékra.
A nemzetközi piacon már nem teljesített ilyen jól a GM. Dél-Amerikában és Európában az elmúlt negyedévben nőtt a GM vesztesége, és a világpiaci részesedése 11,1 százalékra csökkent.
A GM-nek az első negyedévben 1,3 milliárd dollár extra költsége volt, mert világszerte 7 millió autót kellett visszahívnia 2014 elején különböző műszaki hiányosságok miatt.