A Monzo részletes, animált összefoglalót kínál ügyfeleinek az idei pénzügyi tevékenységeikről a népszerű Spotify Wrapped-et idézve – írja a Mashable.
A brit bank 7,5 millió ügyfele kapott egyedi beszámolót a pénzügyi évéről, amiből kiderül, hogy hol költötték a legtöbbet, melyek a kedvenc helyeik és melyik szolgáltatótól rendelnek a legtöbbször ételt.
A felhasználók körében vegyes fogadtatásra talált az újítás, mivel sokan úgy érezték, hogy a költési szokásaik részletes közzététele aggályokat vet fel a magánélet védelmével kapcsolatban, illetve az adatokkal való szembesülés sokaknak kellemetlen lehet.
Mások viszont kifejezetten szórakoztatónak találták a személyre szabott prezentációt.
Olyan hírt kaptak a Spotify dolgozói, ami nem zene füleiknek
A svéd vállalat idén harmadik alkalommal bocsátott el dolgozókat, jelenleg 1500 alkalmazottal csökkent a létszám. Bővebben --->Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Német autóipari sokk: három óriás profitja eltűnt, Magyarország is veszélyben
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Ruszin-Szendi Romulusz nem katona többé
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje